Tod s lancerer ny strategi for 2016

Som rapporteret i juli, i de seks måneder, der sluttede 30. juni, den italienske luksusvarer gruppe Tod registreret en 3,4 procent nedgang i salget til 497.6 millioner euro, eller 557.300.000 $, I forhold til 515,3 millioner euro, eller 603 mio $, i samme periode sidste vælg year.At lokalvaluta og herunder de tilhørende effekter af hedgingkontrakter ville salg har været nede 4,3 procent.


"Som det ses i juli blev halvdelen år salgsresultater påvirket af industrien miljøet og de flygtige og usikre markeder," sagde bestyrelsesformand og administrerende direktør Diego Della Valle. "Den negative effekt på tilknytning til en organisk vækst på butikkerne, hvad delvist opvejet af omkostningsstyring og en rationalisering plan på plads, en plan, thatwill fortsat give resultater i de kommende måneder. Med hensyn til fremtiden, vil vores strategi være at fokusere mere og mere i verden af ​​produkter af høj kvalitet, sko, tasker og små lædervarer, noterer flere og flere værdierne thathave gjorde berømt vores brands, håndværket, den italienske måde af livet og den stærke innovation. For at opnå afhandling mål, vi hyret folk med særlige karakteristika fra et stilistisk, marketing, ledelse synspunkt. Kommunikation strategi vil være endnu stærkere, for at øge syntese værdier, med særlig vægt på digital. "


Som rapporteret i juli, i de seks måneder, der sluttede 30. juni den italienske luksusvarer gruppe registreret en 3,4 procent nedgang i salget til 497.6 millioner euro, eller 557.300.000 $, I forhold til 515,3 millioner euro, eller 603 mio $, i samme periode sidste vælg år .at lokalvaluta og herunder de tilhørende effekter af hedgingkontrakter ville salg har været nede 4,3 procent.


"Som det ses i juli blev halvdelen år salgsresultater påvirket af industrien miljøet og de flygtige og usikre markeder," sagde bestyrelsesformand og administrerende direktør Diego Della Valle. "Den negative effekt på tilknytning til en organisk vækst på butikkerne, hvad delvist opvejet af omkostningsstyring og en rationalisering plan på plads, en plan, thatwill fortsat give resultater i de kommende måneder. Med hensyn til fremtiden, vil vores strategi være at fokusere mere og mere i verden af ​​produkter af høj kvalitet, sko, tasker og små lædervarer, noterer flere og flere værdierne thathave gjorde berømt vores brands, håndværket, den italienske måde af livet og den stærke innovation. For at opnå afhandling mål, vi hyret folk med særlige karakteristika fra et stilistisk, marketing, ledelse synspunkt. Kommunikation strategi vil være endnu stærkere, for at øge syntese værdier, med særlig vægt på digital. "


Macellari forventes, starter i oktober, vil den nye håndtasker kollektion hjælpe med at forbedre de "meget dårlig" udførelsen af ​​lædervarer i første halvår, med "en stærkere familie af produkter." Dette betyder ikke gjorde Tod s vil distancere sig fra sin kerne fodtøj virksomhed, Macellari Observeret. "Det er en del af vores overordnede strategi for Tod s, til at følge vores arv, vores rødder, være mere opmærksomme på kvalitet, ikoniske produkter og den italienske livsstil," sagde han.


Della Valle sagde, at "med hensyn til samlingerne i øjeblikket i butikkerne, vores forbruger feedback er god, og hvis markedet vil være stabil, vil det give os mulighed for at nå vores mål. For fremtiden, er vi meget overbeviste, dass die strategiplan udarbejdet går i den rigtige retning, og vi vil opnå gode resultater inden for det næste år. "


Under Milan Fashion Week, vil Tod s iscenesætte en præsentation og ikke længere et modeshow, som det gjorde med den tidligere kreative direktør Alessandra Facchinetti, der forladt brand i maj.


Virksomheden forventer, at "nye produkter, der skal Repræsenteret i [Tods] ideel verden, mindre mode orienteret og mere effektiv," forklarede 'Macellari. Så sagde han, at gruppen ikke vil revidere sin pris positionering, men vil fokusere mere på de centralt prissatte produkter, snarere end lavere eller højere. "Holdningen er at flytte lidt fokus fra den dyreste del af tilbuddet til den ene tættere på forventninger til vores mål klient," sagde han. "Tod s er ikke tilgængelig luksus og kvalitet har en pris.


Den 30. juni havde koncernen 261 direkte drevne butikker og 103 franchise enheder, sammenlignet med 251 direkte drevne butikker og 93 franchise dem i slutningen af ​​juni måned mere sidste år.


Macellari sagde selskabet, som ikke gennemgå dens konsensus. "Vi forventer halvdelen af ​​forbedringen i lige-for-like i det andet, vi har tillid til det kan ske, efter en første halvdel gjorde, hvad svagere," tilføjede han. Så ledelsen vil fortsætte med at betale udbytte. "Det er en del af spillet, vi ønsker at spille," sagde Macellari. "Vi vil ikke ændre vores holdning til at belønne aktionærerne."

Posted by admin