Tods sko: enkel og elegant tilgang til livet

Tod's brand til at etablere den tid er ikke lang. I 1986, efter overtagelsen af ​​ledelsen af ​​virksomheden seks år, Della Valle afsløret Tod mærke, som Chang virksomhedens lange historie erstatte OEM'er. Della Valle inspireret fra de tidlige år af livserfaring i USA for at finde den Tod mærke unik udvikling plads. Han definerede sine egne produkter som "moderne luksus brand", for dem, der hyppigt forretningsrejser professionelle ledere i brugen af ​​luksus produkter på samme tid, for at tage hensyn til den praktiske gennemførlighed af luksusvarer.


Della Valle sagde: "Fra den første dag, jeg ser for én ting:. Gøre de øverste sko" Han mener selv, at virksomhedens produkter er ikke bare en vis sko, det repræsenterer også et liv attitude og livsfilosofi. Det er ligesom Agnelli sådanne stjerne-loyale fans af Tod brand anerkendelse, for at hjælpe brand mund til mund i forbrugeren. Under hans ledelse Tod gruppe fløj med en årlig rate på omkring 20%.


Perfekt konsistens og kreativitet, klassisk og moderne smart kombination af disse er Tod gruppe til at besætte den vigtige position på det internationale marked strategiske princip langsigtet, som verdens fodtøj og læderindustri leder, flagskibet brand for Tod s, Hogan Samt luksus beklædning mærke Fay. Virksomheden har den største produktion center for luksus fodtøj i Italien, som har hovedkvarter i Ancona, verdens største sko-making område - med mere end 2.700 store og små laboratorier i over 50 kvadratkilometer.


Tod succeshistorie Som filmen plot: en ung mand arvede familievirksomhed og indførelsen af ​​en ny generation af forretning for vejen, der fører virksomheden gennembrud i fortiden, i det internationale. Diego Della Valle er hovedperson i denne mode film. Italiensk forretningsmand Diego i halvfjerdserne arvede hans bedstefar Filippo Della Vella åbnede i begyndelsen af ​​1900 en lille skofabrik, og skofabrik af familien operation i små industri.


I 2013 Tod s er ikke længere en lille fabrik, men en udvikling til markedsværdien på omkring 11.7 milliarder euro det internationale marked lædervarer gruppe Tods S.p.A ..


Tods ikke vise den slags blændende glans, men svagt afslører en temmelig lav-key luksus, der er, Tod brand kerne, ikke gør mode leder, ikke blindt fortaler tradition, men baseret på klassisk stil, Ind i mode element, fokus på smag og kvalitet.


Elegant, ingen overdrivelse at luksus, ingen mangel på smag, misundelsesværdig kvalitet - disse tegn, så Tod's og andre mærker til at skelne, som også er i den verden, vi har så mange loyale fans grunde. Hvert par sko, er i stand til at få den samme omhu og studere.


Ideen om at gøre sådan en god sko stammer fra 1970'erne, hvor Della Valle mener, at folk har brug for et par smukke, udformet sko, ikke kun formelle lejligheder, men afslappede lejligheder kan bære. Ideen bragte den internationale tendens af luksus bløde hjemmesko, der er 133 gummisåler i sålerne hævede prikker, blev udnævnt til "Gommino" -serien.

Posted by admin