Tod's salg gruppe ned 3,4% i første halvår af 2016

"Tod's salg faldt 3,4 procent til 498 millioner euro i første halvår af 2016. Ifølge selskabets andet kvartal regnskab. Samme store-salget i faste valutakurser faldt 14,3 procent i de første seks måneder af året.


Salget af Tod ild faldt med 7,2 procent i halve, trukket af en kraftig nedgang i turismen udgifter i både Europa og USA Omsætningen faldt på alle markeder, med Greater China slippe 9,5 procent

Læderet og tilbehør kategori faldt mest i første halvdel af året, ned omkring 10 procent fra år til år.


"Første halvdel 2016 salgstal afspejler en industri og markedsforhold fortsat præget af ustabilitet og usikkerhed", zegt bestyrelsesformand og administrerende direktør Diego Della Valle. "Selv i dette scenario, vores plan eller udvikling fortsætter: Vi investerer for vækst i de kommende år med stadig mere innovative produkter og med en meget vigtig marketing og kommunikationsstrategi, på alle kanaler. På Sametime, er omkostningerne rationalisering og inddæmning bevise succes. "


Della Valle tilføjet selskabets primære mål var at -improvesleep organisk vækst, men gav ikke indikation Uanset om det er på vej til at opfylde vækst markedet forventninger.


I marts Tod's Sagde det var skalering tilbage sin store-åbning program, og Della Valle pegede på denne strategi på onsdag, kommentere de første halvt resultater. "Udviklingen af ​​distributionsnettet fortsætter med forsigtighed: Vi overvejer kun de mest specielt nødvendigt og steder; det primære mål er at -improvesleep den organiske vækst, "sagde han. "De nye produkter fra vinter kollektioner, alle der kommer i butikkerne, er velkommen af ​​Forbrugerne og markedet, bekræfter, at vi er på rette vej. Derfor fortsætter vi i denne retning. "


Den 30. juni havde koncernen 261 direkte drevne butikker og 103 franchise enheder I forhold til 251 direkte drevne butikker og 93 franchise dem i slutningen af ​​juni sidste år.


Della Valle Sagde han overhale Tod s at Eliminer sæsoner, og vil i stedet generere ny produkt på en månedlig basis for at skabe regelmæssige nyheder for den digitale medier møllen og friske varer til butikkerne. Iværksætteren advarede om, at en ny ordre i mode-systemet var forpligtet til at dukke op inden for de næste par år. Hans firma vil afslutte sin egen transformation ved udgangen af ​​året.


"Jeg believethat ikke en af ​​os kan tænke længere sæson til sæson," sagde han. "Hele forretningsmodel er virkelig forandring. ''

Posted by admin