Headlines

Della Valle oprindelige tanke var, at folk havde brug for en godt lavet sko, der var så smuk, som det var behageligt, en, der kan bæres til casual, raffinerede og faglige indstillinger ens. Han udviklede et koncept, der i sidste ende udviklet sig til skoen, vi kender og elsker i dag, med dens varemærke 133 gummi småsten.


En opbremsning i turisme og svage privatforbrug i luksus markedet, sammen med glansløse ydeevne i sin kategori læder-varer, bulet Tod s SpA omsætning i de første ni måneder af året. For perioden sluttede 30. Sept. konsoliderede salget faldt 3,7 procent, til 757.7 millioner euro, eller 841 mio $, sammenlignet med 786.9 millioner euro, eller 873.400.000 $, i de første ni måneder af 2015.

Elegant og enkel luksus, udøvelse af den ultimative smag, den misundelsesværdige struktureret, Tod s langsigtede ikoniske træk, hvilket er grunden til, at Tod s stand til at have så mange loyale fans.

Hvis forfølgelsen af en top luksusmærker er en forfængelighed, forfængelighed TOD'S er værd, det er perfekt og dyb, fordi afdæmpet og være i stand til at undslippe kitsch sporing falskmøntnere; også engagerende og praktisk, i stand til at bære kontrol, varige nyt.

Hvis forfølgelsen af en top luksusmærker er en forfængelighed, forfængelighed TOD'S er værd, det er perfekt og dyb, Fordi afdæmpet og være pålidelig at undslippe kitsch sporing Forfalskerne; Også engagerende og praktisk, pålidelig at bære kontrol, varige nyt.


Mens lukke en skuffende første halvdel, er Tod s SpA satser på kvalitet og et bedre produkt og distribution mix at forbedre sine resultater fremadrettet.


I de seks måneder sluttede 30. juni den italienske luksusvarer gruppe oplevede sin nettooverskud falde 25,6 procent til 37,4 millioner euro, eller 41,8 mio $, fra 50,3 millioner euro, eller 58.8 millioner $ i samme periode sidste år.

Elegant og enkel luksus, udøvelse af den ultimative smag, misundelsesværdig konsistens, disse er lange Tod underskrift funktion, som også er den Tod s at have mange loyale fans grunde.


Italiensk lxury lædervarer mærke TOD'S af Mr. Diego Della Valle blev grundlagt i 1970'erne. Elegant simple luksus stil, udøvelse af den ultimative smag, siges det Mu tekstur, alle håndlavede og "Made in Italy" mark - det er TOD'S løber gennem brand identitet, men også resultaterne af TOD'S utallige rødder loyale fans løgne.

Hvis forfølgelsen af en top luksusmærker er en forfængelighed, forfængelighed TOD'S er værd, det er perfekt og dyb, fordi afdæmpet og være i stand til at undslippe kitsch sporing falskmøntnere, også engagerende og praktiske, i stand til at bære kontrol, varig nyt.

Et fald i turisters forbrug, den igangværende svaghed Greater China marked og en afmatning i andet kvartal bulet Tod s SpA præstation i den første halvdel af året.

TOD'S og den berømte designer sammen skabt "LOVE" sko til gavn Red Barnet.

Viser 1 til 10 af 10 (1 Sider)